Sweet Princess

خرید بک لینک
موضوع انشاء:يلداى خود را چگونه گذرانديد؟با سلام خدمت آموزگار خوب و دوستان عزيزمديشب يلدا به ما خيلى خوش گذشت .دور هم بوديم و تا تونستيم خورديم و خنديديم ،فال هم گرفتيم.البته پدرم ميگفت شايعه شده كه هندوانه ها را یه كسايى ارزون خريدن و انبار كردن كه گرون بفروشن،به همين دليل من نخريدم تا با مفاسد ا Sweet Princess ...

ما را در سایت Sweet Princess دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 12:52

در زندگی یاد گرفتم:با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود.وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهمو سه چیز را Sweet Princess ...

ما را در سایت Sweet Princess دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 12:52

صفحه بندی